lördag 17 januari 2009

Dags för ett nytt inlägg kanske??

Har väl inte uppdaterat hur det har gått på dagis. Det har faktiskt gått väldigt bra. Det blyga släpper väldigt fort. Och tors/fre ville hon faktiskt inte klä på sig och gå hem. Härligt att se...
Hon tar verkligen för sig och leker som bara den. I fredags proppade hon sig full med frukt under fruktstunden. Sen en stund senare kröp hon iväg några avdelningar bort... Till köket så klart! Haha! Skulle väl flörta in sig med han som har godsakerna. Aja, nu i nästa vecka blir det lite mer allvar. Några längre dagar och sen är de dags att börja gå ifrån. Sen är det bara hämta/lämna kvar. Buhuu!! Tråkigt och roligt på samma gång.
Kommer verkligen att sakna att vara hemma med henne. Men samtidigt är det väldigt skönt att få jobba och få en och annan stund för sig själv. Hihi!

Jaha, vad händer annars då? Näe, inte direkt så mycket. Väntar fortfarande på besked om både jobb och min telefon.
Hörde några trevliga ord från jobbet i fredags iaf. "Vi måste ta och fixa något mer permanent snart". Det tycker jag låter utmärkt!! Jag hoppas nu att något händer. Kan förstå dom också. Måste vara jobbigt i längden att hålla på och trixa och fixa med de tider som jag kan jobba.

Bra besked även på lägenhetsfronten. Låter som om Daniel ev blir av med sin lägenhet en månad tidigare. Väldigt skönt. Men det kommer bli jobbigt med alla saker som kommer stå här i lägenheten fram tills vi flyttar in i nya. Men, men... Ska väl snart börja packa jag med antar jag.

Nähä... Nu räcker det...

7 kommentarer:

Anonym sa...

så skönt de funkar med dagis... och att allt verkar ordna sig till de bättre:) E barn ledig även i helgen! om fröcken barn, man o jobb fri vill hon hitta på nått? bio eller harrys kanske;)

Anonym sa...

Vad kul att det går bra för er med inskolningen på dagis. Då blir du bra stolt, va? :-)
Kram!

Anonym sa...

Vad kul att det går bra för er med inskolningen på dagis. Då blir du bra stolt, va? :-)
Kram!

Mari sa...

Klart att hon måste hålla sej väl med den som har maten... hihi. Nä men det är väl skönt att det går bra på dagis.

Kram

Anonym sa...

Hej!!!

Synd i helgen kan jag inte. Har massor att läsa. Kan vi inte ta det en annan helg??? Vill gärna träffa henne med.

Skönt att det gick bra att skola in henne. Vi får antagligen veta idag hur det blir med Gustavs dagis. Håll tummarna!

Anonym sa...

saknar dig me bönan

Anonym sa...

o r var jaa. i stället för radera r blev de enter när ja tröck in fel bokstav... så ingen hemlig beundrare mer än mig;)