tisdag 6 januari 2009

Ja, vad ska man säga...

Har ännu en dag inte så mycket att säga. Känner mig för en gångs skull ganska lugn och till freds med mig själv. Väntar väl i allmänhet på att nästa "storm" ska komma. Ja, det lyckas ju aldrig vara frid och fröjd med mig. Haha! Varför ska man då aldrig bli helt nöjd. Aja, men blir man nöjd så har man väl antagligen inget heller att längta efter??

Känner inte heller någon oro över jobbet just nu. Känns på något sett som om det kommer ordna sig. Om inte förr, så senare. Planerar just nu att gå på lite strötider eftersom det inte finns något schema för mig. Känns så surt ändå att vara fast anställd på heltid, men utan ett schema.
Men jag har idag inte orken att oroa mig över det. Just nu så säger jobbet att jag allt får vänta och se vad som händer med scheman när Fazer kommer. Och ja, det kommer ske förändringar nu i januari.

Hm... Inte bra detta heller. Hör att Nea ligger i sin säng och pratar. Får väl se om hon somnar om. Slutar väl iaf med en extra flaska välling.

En positiv sak är ju också att jag nu spräckt 70kg. Här om dagen stod de allt 69,2kg. Det är den vikten som blev när jag skrevs in hos MVC när jag väntade Nea. Alltså, runt 4kg kvar till målvikten. Wii!
Tur i oturen att man var sjuk nu under julen. Några kg lättare vart man allt.

Nähä... Nu orkar jag inte mer...

1 kommentar:

Mari sa...

tur att nån känner sej lugn och tillfreds.

Här är det åt helvete!

Kram