lördag 3 januari 2009

En uppdatering...

Ja, igår blev det uppgång med Nea lite tidigare. Lite utdelning fick man fast de var första dagen. Hon somnade ordentligt vid 12. Bättre det än kl 2 dagen innan. Men, det var jobbigt ändå. Hon vaknade igen runt 5-5.30 på morgonen. Tror hon drömde mardrömmar. Aja, några kramar och lite vatten... Så somnade hon om igen på runt en kvart.
Idag började vi också dagen tidigt. Så nu får vi se hur kvällen slutar. Eller ja, hur den slutar för Daniel. Jag ska jobba lite inatt.

Igår var jag iväg med min telefon igen. Den är nu ivägskickad. Jag antar att den måste kollas på då det är ett sk försäkringsärende. Men han i butiken sa att det brukar kunna gå ganska fort när inte telefonen går att laga.
Men... Samtidigt som jag är glad för att jag ska få en ny telefon. Så känns de inte bra. Känns konstigt att man själv inte fick välja när det var dags att byta. Har så svårt att välja vilken jag vill ha. De ända som jag just nu funderar på är en likadan som mor min beställt. Och syster anna-karins samsung. Vore ju kul om man kom på en telefon som ingen annan har just nu. Aja, det är ju som sagt bara en telefon. Spela roll om någon har en likadan...

Nähä.. Nu ska jag ta och städa upp lite här...

Inga kommentarer: