tisdag 20 januari 2009

Det var en mycket stolt pappa som klev in i morse...

Ja, det var ju det. Denna vecka är det hittills Daniel som stått för inskolningen av Nea. Lilla jag har ju vart tvungen att jobba. Så det krockar en aning med inskolningen.
Idag var första dagen som de hade varit ute och lekt. Och första gången som hon skulle lämnas ensam en stund. Så Daniel fick efter en stund gå in i värmen för lite kaffe. Ja, som sällskap hade han inskolningskompisens(Jack) mamma. Men tyvärr var hon tvungen att gå ut ganska så snart. Men tokiga lilla Nea hade det så roligt att Daniel vart kvar inne. Tror det var ända tills de var dags att gå hem.
Vad olika det kan vara... Men jag hoppas att lille Jack kommer över det. Det är ju trotts allt inte så många dagar kvar tills det bara blir lämna och hämta. Oj! Vad spännande det ska bli.

Aja, men när Daniel och Nea kom hem igen så såg Daniel SÅÅ stolt ut. Han verkar tycka om att få göra detta med Nea. Haha! En aning avundsjuk är jag allt.
Men... Sista dagen imorgon för Daniel. Sen är det allt MIN tur!

Nähä... Det var nog bara det jag ville idag...

Ja just ja... Har jag sagt att jag lånat en telefon? Jag är nu kontaktbar! Haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken duktig flicka hon är, lilla Linnéa. Och söt också. :-D

Mari sa...

Låter som om det går på räls det där. Men det misstänkte jag redan från början. Hon e inte svår att ha den lilla ungen.

Kram//Mor

Ps. Men varning för BVC-tanten Ingegerd. Hon vet inte vad hon pysslar med. :-@

Ds.