torsdag 11 december 2008

Förbannat också!!!

Nu är näsan täppt igen! Att det aldrig ska ge sig. Nu när Neas förkylning äntligen börjat vända till det bättre. Då ska JAG på det igen. Ahh!

Ringde till jobbet idag för att höra hur det går. Fick veta att det fixas för fullt för att göra ett schema för mig under jul och nyår. Härligt, härligt! Kan ju vara bra med lite pengar även nästa månad. Haha!

Idag har vi även varit iväg till BVC igen. Denna gång var det dags för ännu en spruta. Ja, och så väga, mäta såklart. Inget att klaga på denna gång heller. Men som man misstänkte... Ett hopp i längden även denna gång. Hihi! Men, inte kommit över 10kg än. Lång och nätt liten tjej. Så olika det kan vara.
Sprutan gick faktiskt ganska bra. Vart rädd och skrek i några minuter. Snabbt över och glömt iaf. Min lilla duktiga tjej!

Nu på kvällen kom den några och kollade på min lägenhet. Det lät som om hon ville ha den. Underbart tycker jag. Avskyr att visa upp lägenhet. Men, men... Ett ont måste när man hyr lägenhet.

Ja just ja... Igår var jag iväg till Neas dagis för samtal. Gick jättebra. Fick gå runt och kolla på alla avdelningar och blev hela tiden presenterad som "Linnéas mamma". Haha! Känns fortfarande väldigt konstigt... Eller konstig och konstigt?? Jag blir alldeles glad när någon säger så. Ovant, men kul! Minns inte vad en ända hette som jag blev presenterad för. Bara hon jag pratade med. Kanske lär mig det med tiden??
Aaa... Iaf. Den 14e januari börjar jag 4 dagar med att sitta "plats". Låter inge roligt. Första dagen är bara en timma. Det går nog bra. Men att sitta i flera timmar? Oj, oj... Aja, ont måste antar jag.

Nähä.. Nu ska jag hänga lite tvätt...

1 kommentar:

Anonym sa...

självklart måste vi gå till leklandet du o ja med våra småttingar. mellandagarna kanske?