fredag 19 december 2008

En utmärkelse!!!

Reglerna är alltså följande:
1. De som mottagit utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått utmärkelsen.
Mina nomineringar blir ingen jättelista. Men ska iaf nominera några.
Dessa blogga följer jag:
1. Tesse: En stark 3 barnsmamma som aldrig låter barnen komma i 2a hand. Även min äldsta kompis. (Inte ålder nu, utan antal år... Hihi!)
2. Tilde-Petra: Mamma till lilla Gustav och en underbar vän. Vi är väldigt lika.
3. Mor min: Min mamma som alltid stöttar mig. Tackar, tackar!!
4. Syster Anna-karin: Min äldsta, lillasyster. Tycker om att läsa hennes blogg.
Jaha, det var det då. Kan inte komma på så mycket mer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har fått en utmärkelse tillbaka... kram

Anonym sa...

tack att ja fick tillbaka:)

Anonym sa...

God Jul vännen!!!
det e lugnt att du inte ringde, jag mår skit jag med. Får inte i mig nån mat alls :( Kul till jul liksom.
Vi får höras efter jul istället! kram