onsdag 17 december 2008

En hel vecka kvar nu...

En hel vecka kvar till jul och jag kan säga att det inte alls känns kul. Just nu vill jag att det ska vara över. Slippa tänka på det dåliga samvete man kommer ha under julen över att jag inte kommer köpa en endaste julklapp. Det är faktiskt så illa att jag nästan funderar på att bara hyra mig några filmer och låsa in mig under julhelgen. Inte roligt alls...
Näe, så illa är det ju inte. Men nästan. Ser faktiskt fram emot att träffas alla vi i familjen. Eller nästan alla iaf. Gott ska det också bli med julmat. Mammas brunkål och pappas köttbullar!! Wohoo!!

Imorgon bär det också iväg till jobbet. Ja, om ni nu har missat de. Så kan jag tala om att affären är genomförd nu. Skogaholm är nu en del av Fazer. Kul, kul! Hoppas verkligen att det ordnar sig för mig nu i vår. Jobbigt att ha en klump i magen om jag kommer kunna jobba mycket, lite eller inte alls. Näe, inte alls tror jag ju inte på. Hoppas iaf att kunna jobba varannan vecka natt iaf. Får se hur det blir med det.

Näe, ska gå och sätta mig i soffan och vara jul-bitter... Om Sandra inte gillar julen... Då är de fan något som är fel... Haha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kan vara jul-bittra ihop!!!

Mari sa...

Välkommen i klubben. Det är ju det jag alltid har sagt: Julen är totalt överskattad...

Anonym sa...

ja har nominerat dig;)