lördag 6 december 2008

Börjar lite smått tröttna...

På denna tråkiga blogg. Jag har lite smått börja fila på en ny blogg. Hittade ett ställe där man kan göra den lite mer personlig än bara dessa blogg-mallar. Men, men... Än får ni vänta. Inget sneek peak innan den är klar! Haha!
Sitter och tänker tillbaka på året som varit. Gud vad mycket som hänt. Man kan tydligen aldrig föreställa sig hur framtiden ser ut.
Mest tänker jag på att det idag är ganska så exakt 1 år sen som mina värkar satte igång. Så imorgon vid lunchtid är det 1 år sen som jag valde att bli inlagd pga... Ja, vad ska man kalla det? Pinvärkar? Förvärkar? Aja, inte starka nog för att det skulle hända så mycket. Men starka nog för att inte kunna få ro att vila upp mig. Timmarna jag sov under dessa 4 dygn går att räkna på en hand iaf. Det konstiga är också att jag idag lätt skulle göra om det. Saknar den där mysiga magen och det fina som kommer sen. Nej, nej! Tro nu inte att jag VILL göra det nu. Lite fel tid för det. Vill se hur det funkar med ihopflytten innan det ens blir tal om fler.
Nöjer mig med att få klämma lite på lillebror! *Pet, pet*


Snart är det verkligen Neas 1 års dag. Ska iväg och inhandla lite kalasprylar... Ja, hade tänkt baka lite bullar och ev någon kaka. Sen ska Nea få en egen liten tårta att fingra med. Eller snarare två små tårtor. Det blir kalas i 2 omgångar här.
Fick idag veta att det kommer en suprice-gäst! Daniels farmor skulle komma. Har faktiskt aldrig träffat henne. När jag tänker efter så har jag väl inte direkt träffat många av Daniels släktingar... Haha! Men det är nog samma för honom!


Jaha, näe, nu är jag nog klar för idag...

1 kommentar:

Mari sa...

Jaha ja. Men det blir bara småbilder om man kopierar från bloggen. :-(

Du får vara "försökskanin", jag vill oxå ha nåt roligare istället för denna blogg. Skulle vilja kunna göra en riktig hemsida.

Kramar