tisdag 1 juli 2008

Ohh... Vad fint det blev!!!

Var som sagt och hämtade ut foton idag. Måste säga att de vart jättefina. Tror bestämt att jag har tittat igenom den lilla boken 5-6 gånger idag. Jag blir så glad och lycklig och kan inte låta bli att flina när jag ser dom.
Är helnöjd! Kommer bli superfint på väggen. Har redan börjat fundera lite på 1 års kortet... Hihi!
Jag antar att jag inte får lägga ut dom bilderna... Det är väl fotografens bilder? Aja, här kommer en kvälls-mys bild iallafall.

Har inte pratat så mycket med Daniel idag. Allt jag vet är att de nu är på väg till Amsterdam. Därifrån kommer Daniel att flyga hem. Någon har väldig hemlängtan... Hihi! Aja, ska bli skönt att se han när han kommer hem. Saknar honom så. Tur att Nea är för liten för att förstå att han har varit borta länge.

Var över till mamma på en fika idag. Mamma är i full gång med att hitta en lösning på hennes "inbrottsproblem". Ja, lilla Casper och kanske lite Lucas är i full gång med att näst intill varje morgon ta fram något ur köket och typ... Laga mat eller vad man ska kalla det.
Vet att Casper stått och har hällt ut en nästan hel flasta matolja i slasken... Försökte blanda saft om jag inte minns fel.Idag var det väl glass-sås och halstabletter i en sörja inne på sovrummsgolvet. Vad tänker små barn med egentligen?? Haha!

Efter ett besök hos mamma träffade jag på en jobbarkompis i lekparken. Han var ute och lekte med sin lilla grabb, Simon? Aja, inge bra på namn.
Hur som helst. Han berättade att det skulle bli bröllop till hösten/vintern. Kul för dom!
Själv känns det som om man är så långt från bröllop man kan komma. Vill också det! Kanske inte idag eller imorgon. Men gärna inom några år... Suck! Ingen som vill bli min "husfru"... Haha!


Näe... Nu är de sängen som gäller. En aning trött idag...

Natt, natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tihi, vad mysig hon är, den där Valaman. ;-)