tisdag 15 juli 2008

Inte hänt så mycket idag...

Det var ju prat igår om att Daniel skulle dyka upp runt 12 tiden idag. Men klockan gick och gick. Runt 2 tiden orkade jag inte vänta längre. Så jag ringde upp honom för att fråga vart han tog vägen. Han svarade att han precis gått upp... Så jag antar att han glömt att han skulle komma. Vart lite småsur då... Nu är klockan snart 10 och jag har fortfarande inte hört ett ljud ifrån honom.
Så trött på att ringa och "jaga" honom!! Nu får de vara nog!! Vill han nått får HAN höra av sig. För när en annan hör av sig så svarar han oftast inte.
Nog om det.

Eftersom planerna med Daniel uteblev denna dag. Så tog jag vagnen och gick upp till Ica. Det var väldigt skönt väder, men trodde ändå att de skulle bli lite regn. Himlen såg så misstänksam ut. Men näe, inge regn än så länge.
Stannade hemma hos mamma på vägen tillbaka. Där bjöds de på lyxmiddag och kaffe. Väldigt trevligt. Alla där verkar vara stormförtjusta i min lilla Linnéa. Hihi! Ja, jag kan ju förstå dom. Hon är verkligen en solstråle.

På tal om min lilla solstråle, så har hon varit lite småkinkig idag. Har märkt de senaste dagarna att det blir mer och mer svullet på hennes tandkött. Får se om det kanske nu i dagarna tittar ut några nya små tänder. Hihi!
Ja, just ja... Hon åt spagetti idag hemma hos mamma. Trodde hon skulle sätta dom i halsen. Men nej, inte det. Hon klarade det utmärkt att äta. Lilla kickan blir stor så fort!! Baaahhh!!

Igår kväll var pappa över på en fika. Kul att sitta och prata med honom. Han skämtar hej vilt och allt möjligt. Kanske skulle ta sig över till honom någon dag i veckan? Kanske imorgon??

Aja, nu ska jag avsluta här och se om de finns något roligt att se på teven.
Kramas!!

1 kommentar:

Mari sa...

Lyxmiddag?? Ja ja... hahaha! Det är så trevligt när ni kommer och hälsar på. Nea är verkligen en liten tjej med glimten i ögat. Lättar upp humöret betydligt.

Bara sopor på tv hela kvällen. Blev sittandes å glodde på Hajen 3. Blää!! En RIKTIG B-film.

Kramar från Mor med familj.