fredag 4 juli 2008

Äntligen!!

Igår kom min älskade hem igen efter sin... Hm... Ska man kalla det semester? Ja, de verkade inte direkt som om resan hade varit allt för rolig. Mest jobbig om som jag tolkar det. Men, men. Huvudsaken är att han kom hem hel och oskadd. Har saknat honom så!!
Det var härligt att se när han fick se Linnéa igen. Det syntes på honom att han verkligen saknat henne. Haha! Han suckade många gånger igår med lättnad om hur skönt det var att få komma hem.

På kvällen åt vi lite gott och tittade lite på teve. Hm... Eller jag tittade på teve iallafall. Daniel somnade. Han måste varit väldigt trött. För jag fick knappt in honom i sängen. Tänkte de... Inte kommer man hem tidigare från "semestern" bara för att ligga och sova på en kort och otroligt varm soffa.
Inatt låg jag iallafall och njöt av att ha min snarkande pojkvän bredvid mig. Haha! Sen mitt i allt så hör man Linnéa drömma eller nått. Jag hörde hur hon skrattade till med nappen i munnen. Underbara natt!!

Idag fick jag äntligen min diskmaskin på plats. Testkörde den en gång. Har inte riktigt fått dit avloppsslangen. Men det är enkelt fixat. Så nu är de tomt i klädkammaren igen, de som ska bli Neas sovrum/leksaksförvaring. Ska bli väldigt skönt att få ut henne ur mitt sovrum.
Vi stör verkligen varandra om nätterna. Hon väcker mig och tvärt om.

Nähä... Ska nog passa på att börja spackla lite i Neas rum innan jag hoppar i säng.

Natti!!

Inga kommentarer: