tisdag 8 juli 2008

Fyy... Inte kul...

Näe, nu har dagarna varit tråkiga. Jag känner mig en aning nere över allt. Nu har jag bott ensam i lite mer än en månad. Och jag hatar det verkligen... Och det verkar gå ut över allt just nu. Känner mig inte nöjd med mig själv just nu. Ja, ni vet... Ful, fet och en aning oönskad. Och så kanske lite bortglömd av den man älskar.
Jag bara suckar när jag öppnar min garderob just nu. Finns absolut ingenting av värde där inne. Inget som klär mig iallafall. Känner mig så söndertrasad... Eller nått. Känns lite som om man går i samma kläder om och om igen. Inte ens om jag skulle ta mig orken att komma i min gamla storlek skulle det kännas bättre. Finns inte bättre kläder för det.
Suck!! Var är de där modebögarna när man behöver dom? Fab5 eller vad de nu heter.
Bättre dag imorgon kanske??

Idag var mamma, Casper och Lucas här på en fika. Mycket lek, stojj och ett och annat hyss blev det. Det är så roligt att se Casper när han håller på med Linnéa. Han verkar verkligen tycka om henne. Och hon verkar inte säga ifrån heller. Hihi!

Funderar lite på hur många det egentligen är som läser denna blogg. Det hörde av sig en kille här om dagen på min msn. Han sa att han hittade mig genom min blogg. Är det då fler än min familj och vänner som läser denna??
Aja, det tål att funderas på...

Näe, nu ska jag fortsätta trösta mig i mitt dyrbara glas med Vanilla coke!! Hihi!!

2 kommentarer:

Mari sa...

Nä du gumman. Du e varken fet, ful eller oönskad. Det sitter bara i ditt huvud. Men jag kan förstå att du känner så. Älskar dej och Nea massor ska du veta. Ingen brådska med vikten heller du har ju nyss fått barn. Räkna med att det tar minst ett år att komma i form igen.

Klart jag vill ha fler barnbarn, men ingen panik för det. Det hinns med. :)

Kramar om!

Anonym sa...

att bo själv är ju ett utmärkt tillfälle för dej att tänka på DEJ SJÄLV! du behöver verkligen göra det. unna dig saker. o skit i vikten. vem bryr sig? du är jättemysig ändå. o superfin precis som du är. ryck upp dej, syster. jag vill inte gå med en deppig Sture (om jag vågar skriva så) på Kent.

pst, kom ihåg att det bara är att ringa om det är nåt.