måndag 7 juli 2008

Busiga bilstereo!!

Att koppla in bilstereo är inte alltid det lättaste. Man vet då aldrig vad som väntar bakom den gamla. Daniel möttes iallafall av en MASSA kablar. Det såg värre ut än vad de var. Efter en stunds kopplande så började hela bilen blinka... Det ville helt enkelt inte sluta. De tog ett bra tag innan Sonny kom på vad felet var. Han sa att det var ren tur att de hittade felet.
Oach jag kunde pusta ut. Hade ingen större lust att åka hem i en bil som blinkade. Då skulle väl folk jag mötte tro att bilen var stulen. Haha!
Aja, allt är löst och mitt nya ljud fungerar precis som de ska!! Hihi!

Igår kväll åkte jag och Linnéa över till Daniel på besök. Det slutade med att vi sov kvar där. Vi tittade på en film och tiden rann iväg som vanligt. Hade en aning svårt att somna. Jag strördes av hans granne som snarkade väldigt högt.
Aja, Nea vaknade kl 06 i morse. Då matade jag henne och åkte hemåt. Kände inte direkt för att sitta upp ensam utan sällskap så tidigt på morgonen. Hemma kan man iallafall roa sig med någon.


Ja just ja... Grattis Nea!! Hela 7 månader idag!! Hihi!!

Puss å kram!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Linnea på 7månadersdagen

Anonym sa...

Det där med grannar som snarkar väldigt högt känner jag igen.