söndag 13 juli 2008

Barnledigt och kent...

Japp, då var första helgen som barnledig avklarad. Det har varit jättejobbigt och samtidigt väldigt skönt. Helt underbart att bara få vara jag för några dagar.
Men, men... Det har ju som sagt inte bara varit roligt och skönt. Började i torsdags med ett besök hos tandläkaren. Det slutade med en lagning och två utdragna tänder. Men, det är inte klart än. Ska tillbaka senare i augusti för att dra ut ännu en tand. Tandläkaren tog bara den vänstra sidan denna gång. Kanske en aning jobbigt att göra båda sidorna samtidigt. Kan bli svårt att äta då skulle jag tro??

Aja, igår (Lördag) var kent i stan igen. Det vart en alldeles underbar kväll. Mycket sång och dans blev det. Ja just ja, en och annan alkoholhaltig dricka blev de också. Hihi!
Men de var lite tråkigt att man inte träffade på så många som man känner. Ja, jo... Jag träffade en gammal vän från högstadiet. Väldigt roligt tyckte jag! Jag förstår liksom inte varför vi tappade kontakten. Visst, vi var väl inte sånna vänner som hängde ihop jämt och ständigt. Men vi pratade ofta, om allt mellan himmel och jord.
Aja, hur som helst. Det var väldigt trevligt att se honom. Har försökt få tag i honom i flera år!

Nu är Linnéa hemma igen. Och jag måste säga att det känns underbart! Även fast man är en aning trött och sliten efter igår. Men som sagt... Att jag är trött är mitt eget fel. Hihi! Det kommer bli underbart! Hon är verkligen en liten solstråle... Hon har inte gjort annat än smilat och busat sen hon kom hem.

Nähä... Nu får ni ursäkta... Måste "tissa"!!
hej hej!!

Inga kommentarer: