söndag 20 juli 2008

Vad är de för dag idag??

Japp, här har man fått lite svårt att komma ihåg vad det egentligen är för dag. I torsdags var jag helt säker på att det fortfarande var onsdag. Hmm... Aja, jag vet att det är söndag idag, tror jag iaf. Hihi! Nämen, det känns inte som söndag.

I torsdags hade jag och Daniel myskväll med god mat och film. Jättetrevligt! Det var hur länge sen som helst som vi lagade mat tillsammans. Han sov över här och morgonmys med Nea hanns de med också. Hihi!
På fredagen passade jag på att åka iväg med mamma till tuna park. Det var jättemycke med bilar på parkeringen. Men som vanligt undrade man var allt folk var när man väl kom in på tuna park. Aja, mamma och jag kom fram till att de flesta parkerar nog där när de ska till parken zoo. Helt onödigt enligt mig, jamena... Parken zoo har väl ändå egen parkering??

Nu är äntligen Linnéas rum klart. Eller ja, färdigmålat iaf. Sängen och hennes leksaker har flyttat in där än så länge. Det ska väl pyntas och så. Men, det får bli mer när det kommer mer pengar. Hihi! Kan vara lite trevligt med en fin och mysig matta? Vilken färg/form har jag ingen som helst aning om. Man kanske blir klokare när man väl står och tittar på mattor?

Idag ska Nea få åka iväg till sin pappa. Han är pappaledig nu. Så det är väl inte mer än rätt att han har henne lite extra. Får se om jag kan somna denna gång utan att gråta en skvätt? Haha! Otroligt vad fort det går innan man saknar ihjäl sig efter henne!!

Nähä... Nu ska jag flytta min feta bakdel från datastolen. Kan inte sitta här hela dagen. Hihi!

See yaa!!

Inga kommentarer: