fredag 17 december 2010

Lugn fredagkväll...

Nu har äntligen båda flickorna somnat för kvällen. Ska bara smygmata lillan innan jag går och sover... Slår då aldrig fel när jag låter bli. Då vaknar hon minsann någon timma efter att man somnat. Men på detta vis får jag iaf sova tills man FÅR kalla det morgon... Om så en tidig en. ;)

Gubben jobbar och jag har nästan precis gjort klart årets sats med knäck (Finns i andra bloggen). Nu ska njutas av en lugn stund i soffan med ett stort glas must och en liten skål med doodles. =) Synd bara att det med all säkerhet är den vanliga smörjan på teven till helgen.

Imorgon bär det av till vilsta för lite puklaåkning med Karin och hennes lilla "bonus" Tindra. Då blir det invigning i backen för Neas födelsedagspresent... Snowracern!
Tyvär har vi bara hunnit testa den på promenader, alltså ingen backåkning.
Senare på dagen skulle vi åka på kalas... Men fick nyss besked om att det är inställt pga magsjuka. Trist när de gäller småbarn. De vill ju så gärna ha kalas med tårta och presenter. Aja, hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi firar honom.

Nähä.. Om jag ska hinna med lite mys i soffan kanske man skulle stänga ner här.

Inga kommentarer: