söndag 19 december 2010

Lista 2010...

1.Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Var högre än aldrig förr. "Örnnästet" för att vara exakt.
2.Höll du några av dina nyårslöften?
Om jag hade gett några hade jag säkert vart så duktig... Not! ;)
3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, flera stycken faktiskt.
4.Dog någon som stod dig nära?
Nope.
5.Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland och Österrike.
6.Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Lite mer på spara-till-hus-kontot.
7.Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
När ljuvliga lilla Elise kom till världen. 26/9
8.Vad var din största framgång under 2010?
Näst efter Elise kommer såklart den dagen jag trotsade min höjd-rädsla och tog mig upp på "Örnnästet".
9.Största misstaget?
Måste vara mina onödiga "söndagsdiskussioner"
10.Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än vanligt.
11.Bästa köpet?
Måste vara min lilla fina "äppeldator"
12.Vad spenderade du mest pengar på?
Är en jäkel på att slänga pengar på barnen. Sen vart de ju en ny barnvagn i år.
13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
Dagen då vi äntligen fick beskedet att vi vänta Elise. =)
14.Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Detta år har bandet "Muse" och alla dess låtar spelats nästan dagligen.
15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare.
16.Vad önskar du att du hade gjort mer?
Umgåtts mer med vänner. Knappt sett något mycket detta år.
17.Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Shoppat måste jag nog svara... Nog för att det inte alltid är till mig. Men mycket onödigt har de blivit. =(
18.Hur tillbringar du julen?
I år blir det för första gången hemma med vår egna lilla familj. Sen blir de väl nått besök till övrig släkt i mellandagarna. Ännu inget bestämt där.
19.Blev du kär i år?
Har redan mitt på det "torra".
20.Favoritprogram på TV?
I år har byggar/inredning och matlagning vart i fokus.
21.Bästa boken du läste i år?
Läser inte.
22.Något du önskade dig men inte fick?
En liten ring kanske?? *blink, blink*
23.Vad gjorde du på din födelsedag i år?
Det minns jag inte. Firade mig senare.
24.Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
En lottovinst skulle inte ha vart fel..
25.Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Som vanligt. Bekvämt.
26.Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära.
27.Vilken kändis var du mest sugen på?
Men det vågar jag ju inte skriva... ;)
28.Vem saknade du?
Ingen... Men saknar att vara i Österrike.
29.De bästa nya människorna du träffade?
Min Elise och måste jag nog säga min trevliga granne. =)
30.Vilka är dina nyårslöften till 2011?
Här blir de inga...

6 kommentarer:

sara sa...

Vad roligt att du skrev om mej, om det nu var jag :P

Sara sa...

Ja jag känner detsamma :) Får ta och ses någon dag nu när barnen är hemma :)

sara sa...

Ja samma här, men nästa vecka kankse? :)

sara sa...

Nej det gjorde verkligen inget, hoppas det inte gör något för dej heller ;)

Härligt! Igår var det inte ens roligt att baka då jag bakade så mycket.
Hoppas du lyckas :)

Anna-Karin sa...

Jag håller med om att du varit mycket gladare det här året. Det har varit så roligt att se. :-)
Puss!

sara sa...

Nej det är gott! =)