fredag 7 november 2008

11 månader...

Vad tiden flyger iväg. Snart är de dags för min lilla kickas 1års kalas. Ska bli väldigt spännande! Det ska också bli spännande att se Neas första steg. Nu känns det som om dom inte är långt borta. Hon står mer och mer själv.

Som jag skrev för någon dag sedan så har jag legat nerbäddad i soffan ett tag. Har varit väldigt förkyld. Men nu idag känner jag mig mycket bättre... Har jag tur så kanske näsan ger sig snart också. Hihi!
Men självklart nu när man själv börjar bli bättre. Då börjar Nea bli förkyld. Hon vaknade igår kväll och lät lite täppt. Nu idag har hon bara varit snorig. Hoppas det stannar med det. Hon verkar inte sjuk och febrig iaf.

Annars händer de inte mycket. Inget nytt om jobbet... Ja, de förstår ni väl. Har inte kunnat jobba på hela veckan. Kommer att börja jobba igen på söndag kväll.
Bilen står fortfarande död inne i stan. Daniel har iaf varit så snäll och forskat i att det inte verkar vara batteriet. Trorligen åker jag på att köpa en ny bensinpump. Grr!! Aja, sen ska det köpas en termostat också. Haha! Kan faktiskt vara bra om det blir värme i bilen så man ser ut genom imman som blir.

Ja just ja. Nea har fått dagisplats. Den 14e januari kommer hon börja på dagiset här nere på min gård. Trodde verkligen inte att jag skulle få 1a hands valet. Aja... Pratade med dagisavdelningen idag. De ville börja inskola redan i början av december. Låter jättebra tycker jag! Då kanske det tar kortare tid att inskola henne sen när hon väl ska börja. Och på så vis kanske jag hinner jobba ihop lite pengar till februari! Wii!! Det kanske ordnar sig trotts allt!

Nähä.. Inget mer idag.

Hej hej!

1 kommentar:

Mari sa...

Tänk vad ett år går fort så här i efterhand. Skrämmande :-O

Döda bilar e inget kul. Hoppas det fixar sej.

Kramar / Mor