torsdag 9 september 2010

Jaha ja...

Idag slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig... Men då på ett positivt sett då.

Fröken Nea åkte som vanligt till dagis i morse. Sen bar det av för att på papper intyga att bebisen är gubbens. Jäkla fånigt påhitt egentligen, borde räcka med att man faktiskt var bosatt på samma adress vid "tillverkningen". Näe, det ska väl vara större "risk" att man strulat runt om man är ogift...
Hur som haver... Efter det vart det kaffe hos mor följt av lite ensamlunch med gubben. Inte ofta man kan göra sånt längre. Sen hemåt där gubben passade på att städa lite i förrådet. =) Det var faktiskt bra fullt därinne.

Efter dagishämtningen hann vi med en tur till Västerås och butiken som får flest besök från vår familj numera... Media markt. Mest besök för att de faktiskt har bra priser på filmer. =)
Men idag vart det faktiskt inte en enda film med oss hem...
Jag fick faktiskt idag hämta min otroligt efterlängtade "äppeldator"... Och så vart det efter gubbens önskemål en liten TV till... Så nu fick den gamla vardagsrumsteven agera sovrumstv. Ska bli så skönt att kunna ligga och se en film eller lite tv i sängen igen. Det tror jag då inte jag har gjort på många år.

Annars flyter dagarna på här. Imorgon 11 dagar kvar till beräknat datum och inte de minsta känningar om att det skulle vara nått på G. Men lika glad är jag ändå. Än är jag varken supertrött eller har superont någonstans. Lite stel och osmidig skulle jag nog mer beskriva mig som.

Nähä... Fortsätta leka med min nya leksak kanske?? Mycket nytt att förstå sig på faktiskt...

2 kommentarer:

Monika sa...

Välkommen in i Mac-världen, du kommer bli fast!!

Sandra Ulander sa...

Monika: Ja, jag misstänker det. Är fruktansvärt nöjd med denna. Även om det än så länge bara är små finesser som snabbheten i start av data, program och allt som jag märker. Men jag och min mac ska nog bli väldigt bra vänner till sist.