onsdag 15 maj 2013

Sitter här och väntar...

På min fläskpannkaka. Lite tråkigt det där då man "sällan" får äta detta. Jag älskar det men ungarna vill hellre ha platta pannkakor. Men, men... Fördelen med att vara kocken i familjen är att JAG bestämmer! Haha!


Satt nu innan jag började skriva som vanligt och tittade på statistiken på bloggen. Rätt spännande att man kan se HUR folk hittar hit. Som tex genom googlesökningar eller länkar från andra bloggar man kommenterat.
Lite skoj är det att någon eller några också söker på både mitt namn och mitt bloggnamn. Vet inte vilka ni är även om jag har mina gissningar. Men det kvittar, är inte ute efter att ha så många läsare som möjligt. Denna är öppen för alla att läsa och kommentera.
Men ja, tänk er för vad ni skriver. För jag hanterar mina kommentarer precis som jag vill. Dvs, dina fina rader kan få en speciell plats på bloggen. Om det är positivt eller negativt för er, ja det avgör ni själva.


Att jobba natt och ofta stå ensam utan någon att prata med en längre tid är verkligen bra för tankeverksamheten. Och ja, ibland kan det bara vara jobbigt.
I natt var just en sådan natt. 
För er som inte vet så har det ju strulat en aning med den där spriralen jag satte in för några år sen. Den funka kanon i nästan 2 år. Sen började småblödningarna som kom var och varannan dag. Tänkte först att det ger sig väl. Men ja, några månader senare orkade jag inte mer och tog ut den och skulle byta till p-piller. Funkade inget vidare det heller. Testade nya piller, men de gav mig tyvärr hjärtklappning. Mindre kul när folk i min omgivning just nu verkar lida av olika hjärtproblem.
Hur som. Så nu har jag gått utan några tillsatta hormoner i någon månad.
Kan ju säga det... Sexlusten! 
Nu till det mindre bra. Mycket vill ha MER! Funkar inget vidare när man jobbar mot sin sambo. Haha! Sjukt irriterande att gå och vara sugen.
Ja, ja... Lyxproblem egentligen. Men va fan! Vore ju kul om man kunde stänga av tankarna om det iaf.

Nä, nu ska jag sluta svamla och gå och klappa min pannkaka!

Pössen!

Inga kommentarer: