lördag 21 maj 2011

Snälla sluta någon gång...


Ja, här är mina små underverk. Nästan på dagen lika gamla vid foto-tillfället. Visst ser man likheter, men ändå inte.

Hur som... Har sen dag 1 efter Elise längtat efter fler barn. Den känslan vill, såhär snart 8 månader senare inte ge sig. Längtar så otroligt mycket... 
Men vill samtidigt inte ha fler just nu. Det ska allt vänta några år till. 
Men hur kan man då bedöva den längtan man har??
Ska jag gå och smyg-längta i flera år till??

Tro inte att jag inte uppskattar det jag har. För det gör jag!
Men ibland vill inte riktigt hjärnan och hjärtat samma saker.



2 kommentarer:

jessica sa...

Nu hitta jag hit också haha =) fan vilken stalker man börjar bli. =) ha en bra tag, kram

jessica sa...

Nu hitta jag hit också haha =) fan vilken stalker man börjar bli. =) ha en bra tag, kram