söndag 27 februari 2011

10 saker du kanske inte visste om mig...

1. Är höjd och fart-rädd.
2. Hatar egentligen att vistas på platser med för mycket folk.
3. Vet inte hur det är att leva singel-liv.
4. Blev mobbad nästan hela min skolgång.
5. Är rädd för älgar. ;)
6. Det är svårt att komma mig nära.
7. Du behöver komma mig nära för att veta vem jag är...
8. Kroppskontakt är inte min starka sida. (Förutom mina barn då..)
9. Är GARANTERAT inte så snäll och oskyldig som du tror...
10. Man har fruktansvärt skoj med mig när jag är på det humöret. Haha!

Nu är ni kluvna... För denna lista blev man nog inte klokare på. Haha! 

4 kommentarer:

Mari sa...

Å andra sidan är du kanske inte så svårläst som du själv tror!... ;)

Mammor vet mycket mer än barnen vet om... :P

Liebe

Mari sa...

Det har du säkert rätt i... ;)

Älskar dig vilkorslöst i vilket fall som helst... :)

Anna-Karin sa...

Jag älskar dig ändå! ;-)

Patricia sa...

Hejje!
Jag har en kul tävling i min blogg nu som jag tror du skulle gilla! Kika in här så får du se! http://patriciaaxelsson.blogg.se/2011/march/glass-i-stora-lass.html
Om du inte är intresserad får jag i alla fall passa på att önska trevlig kväll! ;)
Kramar Patricia