torsdag 12 augusti 2010

Jaha, man borde kanske...

Ta tag i denna blogg lite smått igen då. Har vart några st som faktiskt frågat om jag fortfarande skriver. Mitt svar är som så att... Nej, jag har inte skrivit nått varken här eller någon annanstans.

Nu då, vart börjar man med allt när man återupptar efter så lång tid? Får väl antagligen ta det i delar.

Vad gör jag idag då? Just nu är det som så att man är hemma och väntar smått igen. :) Troligen blir det en lillasyster till Linnéa. Vi bor alla fortfarande kvar här i härliga Stenby, Eskilstuna om nån inte visste det. ;)

Lite snabbt om vad som hänt under våren/sommaren. Invigde året med ett efterlängtat och härligt besked om att vi väntar smått igen.
Vi planerade in en resa för sommaren. Resan bar av i början av juli till härliga Österrike och sen en kort visit i Tyskland. Men den resan kan jag ta i ett separat inlägg om någon är intresserad??
I mitten av juni började jag min 5 veckor långa semester för att sen gå över på havandeskapsledigt. Så nu är det bara att vänta på vårt andra underverk! :)

Näe, detta går inge vidare känner jag. Men en liten invigning och ett startskott för att bloggen åter är i bruk.

Tack för idag!

Inga kommentarer: