lördag 21 mars 2009

Såå otroligt glad!!

Japp, igår kom beskedet om hur den närmaste framtiden ser ut för mig på skogaholm. VÄLDIGT positivt måste jag säga. För er som inte vet så har det vart schema ändringar på gång. Vi fick se olika scheman för ca en vecka sen.
Aja, hur som haver... Igår kom iaf beskedet att jag fick mitt första handsval. Kommer nu att jobba helt och hållet dagtid + varannan söndag. Det som också är bra är att jag kommer att jobba på den linjen som jag trivs allra bäst på. Kunde faktiskt inte bli bättre!

Annars då? Jodå, vi hann inte mer än återhämta oss efter magsjukan förrän förkylningen knackade på dörren. Men nu då? Kan det inte vara sista förkylningen för mig på denna sidan året. Inga fler förkylningar förrän i höst, tack! Aja, jag vet hur de är. Blir Nea förkyld, kan man nästan garantera att jag också blir det. Kan ju iaf roa mig med att jag var den enda som inte blev magsjuk. =D

Nähä... Nog...

2 kommentarer:

Mari sa...

Jaha ja! Grattis får man väl säga då!

Magsjuka är INTE kul, då är jag hellre förkyld.

Krya på er!

Kramar

Anonym sa...

Hej hej...
Fan vad kul att det har löst sig på jobbet för dig!!! Själv mår man väl så där, så himla stressad. Det räckte tydligen inte med att man har en stor tenta att lämna in på måndag och man har 3sidor kvar. Min mormor mår skit, som du redan vet. Har ingen lust med nåt längre. blä...Tänkte ringa och fråga om friskis imorgon, men jag har inte tid. :O( Vill ni fortfarande bli av med den vita tv-bänken? KRAM!