lördag 7 februari 2009

Äntligen på rätt plats...

Japp, idag bar det stora flyttlasset av. Så skönt att man snart kan börja leva utan kartongerna. Haha! From idag så bor vi även här, om det någon som missat det? Har nog inte gjort annat än att tjatat om flytten ett bra tag nu. Skönt för familj och vänner att nu slippa det. Thihi!!
Många har idag hjälpt oss. Först käre mor som snällt lånade ut sin dragkrok. Ja, bilen kom på köpet. Haha! Sen pappa, Micke och Silver som var de utvalda flyttgubbarna. Himla bra jobb ni gjort!
Får inte heller glömma min bror Martin som i flera timmar busat med Nea. Det underlättade verkligen att inte ha henne dragandes i kläderna hela dagen. Hade nog iaf inte vart något roligt för henne att vara med.

Aja, ska sluta skriva nu. Behöver vila upp mig lite. Börjar jobba om några timmar. Blää!

Alla som vill är välkomna på fika när vi kommit i ordning. Ja A-K, vi ska spela guitar hero! Hihi!

Kramen

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pappa är bra att ha ibland. Han stället upp, han!
Snart blir det Guitar Hero! (Jag undrar om fika ingår då? Hihi!)
Grattis till nya lägenheten, eller vad man säger. :-)

Anonym sa...

Guitar Hero??? *host host* :D När kan jag komma? Kram

Mari sa...

Ja jag tänker inte vänta tills ni kommit iordning. jag måste få kika hur det ser ut innan dess. Hojta när du är vaken om hemma. ;-)

Kramar

Ps Och vilken tur att även bilen följde med, annars hade du inte haft mycket nytta av dragkroken... hahaha... ds

Mari sa...

hihi... ja du kan ju alltid lägga ut en ansökan som adoptivförälder i min blogg. Annars funkar ett telefonsamtal eller ett besök i "barnkammaren" oxå. :-D

Kram